fredag 23. januar 2009

7 things

Så gøy! Nå har jeg blitt tagget av Arne, og utfordret på "7 things you don't need to know about me." som sprer seg som ild i tørt gress gjennom blog-sfæren. So here we go;

1)Min amerikanske onkel var patentholder til en primitiv "mus", en av de første som ble laget, og var venn med Steve Jobs.
2) Jeg har gått "Styrkeprøven rett vest" - også kalt 9-fjells-turen. 50 km og 3000 høydemeter.
3) Mannen min har vært "speaker" på St. James' Park.
4) Gjennomsnittsalderen på guttene jeg bor med er 14 år.
5) Jeg har hatt elever som hørtes ut som om de var oppvokst i Sør-England når de snakket engelsk, men som aldri hadde satt fot utenfor (Fjærland i) Sogn.
6) Jeg har jobbet 7 år deltid på Sentralgranskningen på Haukeland Sykehus, og vet mer om røntgenbilder enn den gjennomsnittlige engelsklæreren.
7) Jeg kan teksten på flere Brannsanger utenat, helt ufrivillig.



Jeg utfordrer;Tommy, Thomas, Ståle, og Cathrine

Ingen kommentarer: